در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید از طریق بخش تماس با ما آن را مطرح نمایید

1 - مراکز تعمیر دوربین کجا هستندو چگونه باید اعتماد کنم؟ در اکثر شهرهای بزرگ نمایندگی خدمات پس از فروش وجود دارد ولی بعضی از مدلها مانند نیکون فقط در تهران نمایندگی دارد بهترین روش این است که از روی برگه گارانتی کالا مشخصات نماینده شهر خود را جویا . برای اعتماد فقط باید به کد نمایندگی و نیز قرارداد رسمی شرکت توجه کنید هرگز فقط به اینکه ادعای نماینگی کنند اکتفا ننمایید بهترین روش شماره تلفنهای درج شده در روی برگه گارانتی است .

2 - میخواهم بدانم مشکل دوربین من چیست آیا باید حتما تعمیر شود؟ بعضی از سولات دوستان واضح نیست ولی بخاطر اینکه جواب همه را داده باشیم مطرح میکنیم . برای جواب دوست عزیز باید بگوییم بستگی به نوع اشکال دارد گاها اشکال نیست و نیاز به تنظیم دارد و یا مشکل در نصب اتصالات ان میباشد معمولا در این شرایط بهترین کار این است که از طریق بخش تماس با ما با شماره همراه کامل مشکل خود را مطرح کنید تا پس از راهنماییهای لازم جواب خود را بگیرید

3 - اشکال و هزینه تعمیر دوربین چقدر است؟ بستگی به نوع دوربین و مارک و قطعات مصرفی دارد ولی برای اینکه بطور تقریبی اطلاع پیدا کنید باید از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار کرده و پس از مطرح کردن دقیق مشکل مطلع شوید در ضمن میتوانید روی لینک تعرفه کلیک کرده تا بهتر از شرایط هزینه ها اطلاع پیدا کنید

4 - میخواهم دوربینم را برای تعمیر به مرکز شما ارسال کنم چگونه این کار را انجام دهم ؟ اگر در شهر ما حضور دارید به دفتر سنترال سرویس مراجعه کنید ولی در صورتی که در سایر شهرها مقیم هستید از طریق راهنما ارسال دوربین خراب به نمایندگی سنترال سرویس اقدام کنید

5 - آیا پس از تعمیر ضمانتی برای خدمات دارید؟ چگونه تضمین میکنید؟ پس از تعمیر دوربین برای اشکال برطرف شده یکماه ضمانت میشود و در صورتی که مجددا اشکال فوق طی یکماه رخ دهد بطور رایگان مشکل دوربین شما حل میشود و ان بار هزینه پست یا تیپاکس نیز به عهده سنترال سرویس است . و در صورتی که طی یکماه ضمانت مشکل دیگری غیر از اشکال قبلی پیش بیاید فقط هزینه قطعات دریافت میشود.

6 - آیا سنترال سرویس هر نوع دوربینی را تعمیر میکند؟ فقط دوربینهای فیلمبرداری و عکاسی دیجیتال خانگی و حرفه ای با مارک . سونی . پاناسونیک . سامسونگ . کانن . المپیوس . نیکون

7 - دوربینم خراب است و یا قدیمی شده ایا تعویض هم میکنید ؟ بله . البته باید ابتدا از طریق بخش تماس با ما مشخصات و نوع اشکال ان را مطرح کنید و در صورتی که مورد نیاز باشد به قیمت مناسب از شما خواهیم خرید

8 - گارانتیهای مختلف با قیمتهای مختلف در بازار موجود است چگونه باید گارانتی واقعی را تشخیص بدهیم ؟ یکی از سوالات تکراری و مهم همین است که به تفسیر در بخش گارانتی ان راتوضیح داده ایم با این وجود موارد مختلفی وجود دارد که قبل از اقدام به خرید میتوانید با ما مشاوره رایگان داشته باشید

 

ادامه پاسخ به سوالات شما در صفحات بعدی 1 . 2