در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید از طریق بخش تماس با ما آن را مطرح نمایید

9 - من عکاسی دارم و مشتریان زیادی به من مراجعه میکنند برای تعمیر دوربین اگر بخواهم با شما همکاری داشته باشم شرایط همکاری و تخفیف چگونه است : برای همکارانی که بطور متوالی با ما همکاری میکنند شرایط خاصی وجود دارد که از ان میتوانند بهرهمند شوند . مثلا بستگی به تعداد دستگاهی که ماهیانه برای تعمیر به این مرکز ارسال میکنند میتوانند از 20 درصد اجرت پایین تر استفاده کنند و نیز موارد دیگری هم مانند معاف از پرداخت هزینه های پست و تیپاکس هم میتوانند استفاده کنند و موارد دیگر ...

10 - من به تازگی دوربین خریده ام و دفترچه آموزشی آن فارسی نیست چگونه باید آموزش ببینم : شما میتوانید از لوح آموزشی رایگان سنترال سرویس استفاده کنید که اکثر دفترچه های استفاده برای دوربین و سایر محصولات صوتی تصویری را به فارسی ترجمه کرده و صدها آموزش دیگر را در قالب لوح در اختیار عموم قرار داده است و شما نیز میتوانید این لوح را بطور رایگان از ما دریافت کنید جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

11 - آیا شما گارانتی دوربینهای نیکون و المپیوس را هم انجام میدهید : خیر فقط پاناسونیک . سونی . کانن را که گارانتی معتبر داشته باشد به طور رایگان انجام میدهیم ولی با شرکت نیکون و المپیوس قرارداد گارانتی نداریم که البته در حال رایزنی هستیم که پس از توافق سنترال سرویس با شرکتهای فوق شرایط تعمیر محصولات گارانتی هم محیا شود . در مورد شرکت سامسونگ به توافق رسیده ایم و پس از تکمیل مدارک در بخش اخبار سایت درج خواهیم کرد .

12 - به تازگی دوربین سونی خریده ام ولی بخاطر تفاوت قیمت گارانتی با غیر گارانتی . نوع بدون گارانتی را انتخاب کرده ام ایا اگر خراب شود برای تعمیر قبول میکنید : بله ولی هزینه تعمیر ان دریافت میشود

13 - برای ارسال دوربین با تیپاکس ایا باید همه لوازم ان را هم ارسال کنم : خیر فقط دوربین بدون لوازم مگر اینکه در تماس اولیه با سنترال سرویس و یا بخاطر نوع اشکال وسیله ای هم درخواست شده باشد

14 - مدت زمان تعمیر دوربین و ارسال تا رسیدن بدست مشتری چقدر است : معمولا بین یک الی سه روز طول میکشد تا دوربین به نمایندگی سنترال سرویس برسد و طی همان روز نوع اشکال و هزینه برای مشتری مشخص میشود و در صورت رضایت مشتری و موجود بودن قطعه همان روز هم تعمیر میشود . در صورتی که نیاز به قطعه ای باشد که در انبار موجود نباشد و طی درخواست و رسیدن قطعه چند روز زمان میبرد . البته پس از رسیدن دستگاه به سنترال سرویس اطلاعات کاملی به مشتری داده میشود

15 - پس از ارسال دوربین معیوب به نمایندگی شما مشخص شود هزینه ان بالاست و برای من مقدور به تعمیر نباشد ایا شامل هزینه میشود : خیر

16 - اگر بطور حضوری به نمایندگی مراجعه کنیم در همان لحظه شرایط تعمیر وجود دارد : بله اگر مسافر باشید در همان لحظه در حضور شما اقدام به تعمیر خواهیم کرد .

 

ادامه پاسخ به سوالات شما 1 . 2 . 3