راهنمای مشخص کردن هزینه و ارسال دوربین به نمایندگی سنترال سرویس

در هر جای ایران که باشید بدون کمترین مشکلی میتوانید دوربین خراب خود را برای تعمیر به نمایندگی ارسال کنید .

ابتدا از طریق یکی از بخشهای تماس با ما که شامل ارتباط از طریق کادر تماس . شماره تلفنهای شرکت . موبایل و ایمیل میباشد مشکل دوربین خود را مطرح کرده و پس از تعیین هزینه تقریبی و توافق ، دوربین را از طریق پست یا تیپاکس به شرکت سنترال سرویس ارسال کنید ، لطفا دستگاه را بیمه کنید .سپس در یک برگه ادرس و تلفن و سایر مشخصات خود بهمراه شرح اشکال دوربین در بسته ارسالی قرار دهید .بطور تقریبی هزینه تیپاکس در حدود 8000 تومان است ولی توسط پست 5000 تومان میباشد که در حدود 1000 تومان هم بابت بیمه ان اضافه میشود لطفا لوازم جانبی دوربین را ارسال نکنید ولی دوربینهای دیجیتال به علت تنوع فقط باطری را همراه دوربین ارسال کنید . تعرفه و نرخ تعمیرات سنترال سرویس لطفا کلیک نمایید

دوربینهای دارای گارانتی را به روش زیر ارسال کنید (برگه گارانتی روی کارتن چسبیده است)

سونی : دوربین+ برگه گارانتی نیاز به فاکتور خرید نیست(گارانتی شرکت بازرگانی ایران )

پاناسونیک : جعبه و فاکتور خرید(شرکت کوه فرد که هولوگرام پی جی اف روی گارانتی چسبیده باشد )

کانن : جعبه و فاکتور خرید (شرکت پارس الرمس)

لطفا لوازم جانبی مانند شارژر و باطری ... را ارسال نکنید . در صورتی نیاز به باطری است که در تماس تلفنی درخواست شده باشد

هزینه های نقل و انتقال به عهده مشتری است فقط در صورتی که بعد از تعمیر و در طی گارانتی دچار اشکال مجدد گردد هزینه را سنترال سرویس متقبل میشود

لطفا پس از تعمیر هزینه را فقط به حسابهای مشخص شده در سایت واریز نمایید

سنترال سرویس پس از تحویل دوربین یک شماره پیگیری برای شما اس ام اس میکند که هر وقت این شماره را به همراه 09111241962 ارسال کنید از وضعیت دوربینتان مطلع خواهید شد

تمامی اطلاعات لازم مانند شماره حساب . شماره اس ام اس همراه . شماره های شرکت و ادرس در بخش تماس با ما در دسترس است