مشتریان سنترال سرویس چه کسانی هستند

اگر از مشتریان استان مازندران که بصورت حضوری با ما در ارتباط هستند صرف نظر کنیم . و فقط به مشتریان انلاین اکتفا کنیم . معمولا بیشتر مشتریان ما عکاسان و خبرنگاران هستند زیرا دوربینهای حرفه ای دارند و نیاز است به متخصص تعمیر ان مراجعه کنند . بخش دیگری از مشتریان ما فیلم بردارهای اماتور و حرفه ای هستند و بخش دیگری هم مردم عادی هستند که پس از مراجعه به تعمیرگاههای مختلف و پس از ناامیدی در تعمیر و یا تعمیر ناقص به ما مراجعه میکنند . متاسفانه چون اینترنت در کشور ما همه گیر نشده و مردم کمتر از طریق اینترنت جویای مشکلات خود هستند پس از اینکه به مشکل برخورد میکنند در حرکت آخر خود اقدام به جستجو از طریق اینترنت میکنند . در صورتی که اگر در همان ابتدا مشکل خود را از اینترنت جویا شوند خیلی سریعتر و بهتر مشکلشان حل خواهد شد. شاید در بعضی از شهرها مراکز مجاز تعمیر زیاد باشد و نیازی نباشد تا دستگاه خود را به شهرهای دیگر جهت تعمیر ارسال کنید . ولی به یاد داشته باشید که در اینترنت بخاطر قابل دسترس بودن برای عموم و رقابت باعث میگردد تا اطلاعات کاملی از مشکل دوربین خود و قیمت و سایر اطلاعات را بدست اورید . پس بعد از اینکه اطلاعات کافی بدست اوردید با علم کافی اقدام میکنید .

بعضی از مشتریان ما سازمانهای دولتی و شخصی هستند . حتی با این شرکتها قراداد سرویس سالانه هم داریم تا مشکل خدمات دستگاههای صوتی و تصویری انها را طی یک سال به عهده بگیریم .

بعضی دیگر از مشتریان ما کسانی هستند که تعمیرگاه دارند و چون امکانات تعمیر دوربین را ندارند دوربینهای معیوب مشتریان خود را برای ما ارسال میکنند و ما پس از تعمیر با اجرتی پایین تر با انها محاسبه میکنیم تا منبع درامدی برایشان باشد

بخش دیگری از مشتریان ما عموم مردم هستند که این گروه اشخاص زرنگی هستند و تا مرکز قابل اطمینانی پیدا نکنند ریسک نمیکنند این گونه اشخاص پس از بررسی و محاسبه هزینه نقل و انتقال و تعمیر و نسبت مجهز بودن مرکز خدمات اقدام به فرستادن دوربین برای تعمیر میکنند .

یکی از عوامل جذب مشتری خود مشتری است . اگر مشتری راضی باشد غیر از اینکه خود دوباره برای کارهای بعدی مراجعه میکند مشتریان زیادی را هم معرفی میکند . امروز مشتریان باهوش بسیارند و حتما اشنایان ان شخص به باهوش و حساس بودن وی ایمان دارند اگر ما قادر باشیم صبورانه به مشکل این مشتری حساس رسیدگی کنیم حتما اگر او ما را تایید کند سایر اشنایان وی نیز به ما ایمان خواهند داشت . پس یکی از ارکان جذب مشتری خود مشتری است سنترال سرویس از این اصل مهم استفاده کرده و بدون نیاز به هزینه های اضافی مشتریان خود را زیاد کرده است .

سنترال سرویس امیدوار است تا با جذب و حفظ شما کاربر محترم به مشتریان خود اضافه کند اگر کمی به پیشرفت شرکتهای توسعه یافته بنگریم متوجه میشویم که معجزه نکرده اند بلکه راه درست را ادامه داده اند . ما بجای بکار بردن ترفندهای پیچیده اقتصادی با یک راه ساده به مراد خود رسیده ایم . به عنوان مثال واقعی : بجای دریافت اجرت هزار تومان از یک شخص 500 تومان از 10 شخص ما را راضی میکند . و با این کار هم درامد بیشتری دریافت میکنیم و هم باعث میشویم تعداد پرسنل را بیشتر کنیم که این عمل باعث اشتغال زایی نیز میگردد .

در راستای این سیاست توانسته ایم تا حوزه فعالیت سنترال سرویس را تا استان گیلان توسعه بدهیم

ورود به بخش آموزش تعمیر دوربینهای حرفه ای